למה ללמוד רפואה סינית ולמה במזרח מערב

סקר עולמי שנערך קובע מה הן  5 הסיבות למדוע וכדאי צריך ללמוד דיקור סיני.

  1. הביקוש הגובר לטיפול רפואי הוליסטי והדיקור בפרט
    38% מהאמריקאים השתמשו בצורה כלשהי של רפואה משלימה או אלטרנטיבית. החל מתרופות / מרקחות הנמכרות בחנויות טבע ובתי מרקחת ועד מרפאות דיקור, ההופכות להיות פופולריות ונגישות לציבור ומדגישות את העובדה כי, בריאות הוליסטית ודיקור הם כאן כדי להישאר לתמיד וכבר היום מהווים חלק חשוב ומשלים ממערך הבריאות הכללי ברוב מדינות העולם.
  1. שביעות רצון גבוהה יותר מהעבודה
    על פי המחקר האחרון של מחלקת העבודה האמריקאית, עבודה כמטפל בדיקור סיני היא אחת מהעבודות  הגורמות סיפוק, שביעות רצון ואושר ברמה הגבוהה ביותר בארצות הברית. כ-87% מהעוסקים בדיקור סיני מסופקים משכרם, סביבת העבודה והפרספקטיבה של הקריירה שלהם.
  1. זה טוב לבריאות שלך
    המטפלים בדיקור סיני מסורתי אומרים כי העיסוק לא רק עוזר למטופלים שלהם, אלא גם להם דרך תרגול ומודעות לאורח חיים בריא יותר עבור עצמם וזאת בזכות העיסוק שלהם. התפתחות וטיפול  עצמי הם חלקים חשובים מתוכנית הלימודים  במזרח – מערב. ככל שאתה מתקדם בלימודים אתה חשוף יותר למחקרים האחרונים ושיטות עבודה מומלצות כדי להפוך אותך לבריא יותר ומטפל מצליח וטוב יותר.
  1. למידה לכל החיים
    כמטפלים, תוכלו למצוא את עצמכם ממשיכים לקבל השראה מעושר הידע שיש לדיקור הסיני והרפואה הסינית במשך כל ימיכם. מגוון הנושאים הנלמדים בקורס נתמך גם בטקסטים העתיקים ועד למחקר מודרני המשתמש בטכניקות חדשניות כמו בינה מלאכותית,  רפואת תדרים, שדות מגנטיים ועוד.  כמטפלים תמיד יהיה משהו שתוכלו ללמוד ולשלב בפרקטיקה שלכם.
  1. תרומה משמעותית ליצירת עולם טוב יותר
    עבודה עם משמעות, משמעות הוכחה מאחד ממרכיבי האושר החשובים ביותר.  בתור המטפל  בדיקור סיני ורופא הוליסטי, ביכולתך לעזור למטופלים בריאותית, מנטלית ונפשית.

 

למה ללמוד במזרח מערב:

בית הספר היחיד בישראל הממוקד 100% ברפואה סינית והכשרת מטפלים מומחים בתחום.

(בכל שאר המכללות מסלול הרפואה הסינית הוא רק אחד מהרבה תחומים ברפואה משלימה)

  1. נוסד הוקם ומנוהל ע"י רוני ספיר שנבחר למשפיע מספר אחד על הרפואה הסינית בישראל בסקר שנעשה בקהילת המטפלים ברפואה סינית בישראל, חבר מועצת המנהלים בפדרציה העולמית של הרפואה הסינית, הקים ומשמש סגן נשיא בית חולים לרפואה סינית בסין.
  2. תכנית לימודים תלת שנתית ולא ארבע שנתית, קצרה בשנה זה אומר תחילת עבודה שנה מוקדם וצמצום הוצאות כסטודנט.
  3. לימודים משולבים – פרונטלים ומקוונים
  4. תכנית לימודים מבוססת על הרפואה הסינית הקלאסית, החשיבה הקלאסית – מבוססת על עקרונות הטאואיזים, קונפוציוניזים, חמשת האלמנטים
  5. פרקטיקה מבוססת על טכניקות אבחון קלאסיות כמו: דופק, לשון, אובסרבציה, תשאול
  6. צוות הוראה בעל 15 שנות ניסיון קליני והוראת הרפואה סינית הקלאסית
  7. פרקטיקה וצבירת ניסיון קליני החל מהשנה השניה
  8. הכרה על ידי העמותה הישראלית למטפלים ברפואה סינית קלאסית
  9. הכרה על ידי האגוד לרפואה סינית
  10. סביבת לימודים ייחודית בצפון תל אביב, קמפוס ייעודי, מרחבי לימוד משוכללים, קפיטריה מסובסדת וגג פתוח לתרגולי טאי צ' ולימוד באוויר הפתוח.
  11. אפשרות לפרקטיקום בבית חולים בסין